JAK ZAPANOWAĆ NAD ZAMĘTEM

rotary-691528_960_720

Zdumiewające, że wielu zapracowanych dyrektorów uważa, że praca w chaosie jest efektywna. Zarzucają swój aparat telefoniczny stosami papierów (lub wręcz wpychają je pod telefon!) i toną w tym bałaganie. Tłumaczą, że wiedzą, gdzie co mają, że jest to twórcze i że uporządkowanie biurka zajęłoby im zbyt wiele czasu.

W tym rozdziale wyjaśnię, w jaki sposób masz sobie zorganizować efektywne i wygodne stanowisko telefoniczne, jak przygotować notatnik telefoniczny i jak zapewnić sobie dostęp do wszystkich potrzebnych numerów telefonicznych. Przyjrzyj się dobrze swojemu miejscu pracy. Zreorganizuj je zgodnie z radami zawartymi w tym rozdziale. Dzięki temu zorganizujesz sobie właściwie sposób korzystania z telefonu.

ZORGANIZUJ SWOJE STANOWISKO TELEFONICZNE

Aby jak najlepiej korzystać z telefonu musisz mieć dostęp do niego i innych związanych z nim urządzeń. Musisz mieć również miejsce na dodatkowe zadania związane z korzystaniem z telefonu, np. na robienie notatek. Reorganizując swoje biurko ulepszysz swój sposób pracy i dostosujesz swoje otoczenie do tego, aby ci służyło możliwie najlepiej.

Czy jest ci wygodnie?

Efektywne miejsce pracy musi być wygodne.

Po pierwsze musisz sprawdzić, czy meble są odpowiedniej wysokości. Powinieneś móc siedzieć wyprostowany, uda mają być oparte, a stopy muszą przylegać do podłogi. Obrotowe krzesła biurowe nie zawsze są najwygodniejsze czy najbezpieczniejsze.